logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹
[ شناسه خبر : ۴۶۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
برای شرکت در مسابقات بین‌المللی

حضور 3 بدمینتون باز زنجانی در اردوی تیم ملی جوانان

حضور-3-بدمینتون-باز-زنجانی-در-اردوی-تیم-ملی-جوانان-

بدمینتون بازان جوانان زنجانی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی در اردی تیم‌های ملی حضور دارند.

 

به گزارش موج رسا; ۳۲ بازیکن دختر و پسر رده سنی جوانان از سوی فدراسیون بدمینتون به منظور حضور قدرتمند در اولین دوره مسابقات بین المللی جوانان به اردوی آمادگی در شهرستان سمنان دعوت شدند.

بازیکنان دعوت شده به این اردو در قسمت دختران ثمین عابد خجسته، نسیم صفایی، رومینا تاجیک، هدیه شمس ، پریا اسکندری، یگانه تفرشی و کیمیا آزاد واری از تهران، یگانه کرمانی از اصفهان، فاطمه مونس خواه و فاطمه بابایی از آذربایجان شرقی، نسترن کرمی از زنجان، مهسا عبدی از کردستان، پرنیا نبوی، طراوت علی نژاد و سحر رجبی از سمنان و ساغر رفیعی از کرمان هستند.

در قسمت پسران نیز امیر جباری از همدان، امیرحسین نورعلیان، نیما رستم پو ، سینا جاویدی، علیرضا کرمی و پویا حیدری از تهران، مهدی انصاری و علی حسین خانی از زنجان، محمد چهارمالی از فارس، محمدامین علی اکبریان از خراسان رضوی، علی باستانی از اصفهان، زانا قادری و پارسا شهبازی از کردستان، متین مقیمی، امیرارسلان امیدی و محمدامین عابدی به اردوی تیم ملی دعوت شدند .

بازیکنان دعوت شده به این اردو عصر روز ۲۵ آبان ماه خود را به سرپرست اردو در اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان معرفی کرده و تمرینات‌شان را آغاز کرده‌اند.

نخستین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون جوانان در روزهای اول تا چهارم آذر ماه سال جاری در سالن اختصاصی بدمینتون شهرستان سمنان با حضور بازیکنان داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

//س

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴